• (Android/iOS) Hotel Transylvania Adventures بالا بردن تجربه

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hotel Transylvania Adventures ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hotel Transylvania Adventures IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ بالا بردن تجربه ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hotel Transylvania Adventures 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    من عاشق این بازی هستم اما آن را حذف و دوباره نصب می کنم اما کار نمی کند

    من قدیم این بازی رو خیلی دوست دارم

    من فکر می کنم که این بازی یک اسپین آف از Temple Run است اما شما با شخصیت ها مبارزه می کنید که تنها تفاوتی است که من می بینم

    اشکال دارد منجمد می شود من سال گذشته به آن رتبه پنج ستاره دادم اما اکنون یکی است درباره آن کاری انجام دهید

    Hotel Transylvania Adventures یک بازی ماجراجویی از استودیوی

    بازی عالی بود، اما از زمان آخرین آپدیت نمی توانم هیچ یک از سطوح را بازی کنم. به من اجازه می دهد سطح و کاراکتر را انتخاب کنم، اما از صفحه روشن کردن صفحه عبور نمی کند. لطفا اصلاح کنید و من 5 ستاره می دهم!

    Ice Scream 1: Horror Neighborhood Аркадни wdvh

    من این بازی رو دوست دارم تو گوشی پاسم داشتم و الان یه گوشی جدید دارم اما چیزی که آزارم میده اینه که این بازی خیلی مگابایته که چرا 30 یا 40 مگابایتش نمیکنی خواهش میکنم میخوام آنیستالش کنم


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :